Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Neděle Leden 1 15:09:24 CET 2012

Takze behem vanocniho relativniho klidu jsem si k modulu udelal pokusnou
desticku s PIC32MX795 512H, lehce upravil zdrojaky WiFi EZConfig a ono
to proste FUNGUJE - zatim jako adhoc, normalne se pripojim (docela
slusny dosah, skrz barak 16m a 40% signalu s interni antenou) a pak se v
prohlizeci normalne zobrazi HTML konfiguracni stranka... Kod ma asi
200kB ale dalo by se asi hodne veci povypinat.
A presel jsem plynule z MPLAB k MPLABX a ta X verze je IMHO dost slusna,
sice trosku narocna a startuje dost dlouho, ale uz tam bezne prijemne
featury pro psani a ladeni jsou ;-)
Zacnu asi mit PICy rad, jsou k tomu fakt slusne knihovny plne funkci pro
vsechny periferie a hromada prikladu ;-)