Raspberry Pi

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Středa Únor 29 19:12:50 CET 2012

Není třeba nic roubovat, je to míněno jako plně funkční systém, ne jen holá
deska. Debian je už připraven, viz
http://elinux.org/RPi_Community#Download_Mirrors, Fedora bude vydaná co
nevidět. Jinak spousta informací je na původní stránce včetně bohatých FAQ
nebo na zmíněné wiki http://elinux.org/R-Pi_Hub. Jen jim dejte chvíli na
vydechnutí, než nahodí staré stránky na http://www.raspberrypi.org/.