Rozvodnice

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 29 16:54:46 CET 2012

Co k tomu dodat.
Snažím se od takového režimu se co nejvíce odstřihnout.
Jako člen PBD (bytové družstvo) se s tím potýkám téměř denně.
A teď na nás vymysleli toto:
http://ekonomika.idnes.cz/vlada-chce-na-budovach-energeticke-stitky-vyjdou-az-na-desetitisice-1pa-/ekonomika.aspx?c=A120229_134532_ekonomika_vem
a zase přijde něco jiného.
Lístek na tramvaj za 40. Já potřebuju odvézt do práce, nepotřebuju se dívat v tramvaji na LED hodiny, (máme hodinky nebo mobil),
na LCD monitor s názvy zastávek, (stejně nám to dávají hlasově), kamera v tramvaji mne také nezajímá, (z pohledu bezpečáka nanic),
a už vůbec se nemusím vézt tramvají za 80 melounů.
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/ceny-tramvaji-pro-prahu-budi-pochyby-skoda-transportation-se-brani

To je prosím 496 ks aut Citigo v základní výbavě. Chápete to ?
http://www.zenavaute.cz/uvodni-strana/nova-skoda-citigo-za-179-900kc
Prosím netahejte mne za tisícovky.
Vzal jsem první co mi přišlo pod ruku a jestli je těch Citigo o 50 méně nebo více je mi úplně někde.
Promiňte, ale nějak mi to pije krev.
Jindra Polívka

From: "JB" <asrock70 na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 29, 2012 4:26 PM
Subject: Re: Rozvodnice

Duvod je jednoduchy respektive jsou dva
- 1.1M statnich zamestnancu vymysli nesmysly, aby zduvodnili svou existenci a posilili nadeji ze se z jejich pozice stane oddeleni
a oni jeho vedoucim.
- velke a drahe firmy umyslne vytvari bariery proti male drave a levne konkurenci

System je propracovan do nejmensich detailu, stat ma vlastni vydejny diplomu pro sve zamestnace, (ruzne socialne spravni fakulty
pro radove zamestnace, politologie a prava pro ty vysse postavene) tato skupina mimonu je specialne vychovanana a vymysli perly
typu odborník na vymetání komínu a nove odbornik na prikladani do kotle, kdyz k tomu pripojite kreativce v parlamentu nemuzete se
divit perlám typu objektivní zodpovednost majitele auta, a jinym poslapavanim zakladnich prav nemajici obdobu ani v 50 letech.
System je dnes jiz tak daleko, ze je je schopen sam sebe "demokraticky" volit a zvolit.

V soukromem sektoru je to podobne, mate zde ruzne bezpecaky polohasice, kteri potrebuji zduvodnit svou nepostradatelnost a pak zde
mate molochy, ktere jiz skoro nic nevyrabi a potrebuji zduvodnit a zachovat sve drahe 3x preprodavane zbozi neni nic jednodusiho
nez zaridit si omezeni a tim omezit konkurenci.

Problem je, ze tech par poslednich "neperspektivnich" techniku ,kteri pracuji v prumyslu, zemedestvi a vytvari hodnoty to v
konecnem dusledku musi vsechno zaplatit.

J.