Jak dlouha je nanosekunda

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 29 07:59:27 CET 2012

Uz jsem je aplikoval a myslim, ze to melo kyzeny efekt. Samozrejme na alternativni jednotku delky neprisel nikdo (testovano ve dvou tridach), takze kdyz jsem ji prozradil, melo to presne takovy ten "plac do cela, No jooooo!" efekt. Takze snad alespon nejakemu procentu bystrejsich zustane tahle predstava v hlave...

Jeste jednou diky za CERNske nanosekundy :-)

Jakub Serych