Multiplatform App w Java a .dll

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Únor 28 17:10:31 CET 2012

Jde o obé, je to OS dll ke které není není zdroják(k té konkrétní) a je
také otevřená ve smyslu, že není "obfuskovaná" takže Tdump pěkně pod
sebou potvrdil knihovnou zveřejňované informace, tu dll zřejmě půjde v
Jave rekonstruovat, pokud tedy bude Java schopna požadovaným způsobem
dosáhnout na hardware.
S pozdravem,
Miloš Dašek