LED COB

Úterý Únor 28 14:40:36 CET 2012

Já si do novostavby domečku instaluju "těžší kalibr" :-) Do
sádrokartonových stropů jsem si všude dal pořádné chladiče, na stole
měly cca 1,2K/W
http://vaelektronik.cz/dum/original/sadroel6.jpg
http://vaelektronik.cz/dum/original/sadroel7.jpg
mám tam napájení 24V DC, dovnitř strčím předřadník a na ty dvě díry
přišroubuju Al tišťák s ledkama Cree XP-G. Co jsem tady měl multichipové
čínské ledky (katalogových 80lm/W, 10W) dal jsem je do podhledů na
osvětlení venku. Mám na každé straně 2x16W a je od toho vidět dobře.
myslím že těch 16W se té 100W žárovce opravdu vyrovná.
http://vaelektronik.cz/dum/elektrika.html#svetlo
Anděl