Mala hadanka...

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Únor 28 11:57:36 CET 2012

Však ten motor taky dost hřál.

Náklady se šetřily různě: nevím v jakém magnetofonu se při přepnutí na
nahrávání "vypůjčil" spodní tranzistor z koncového stupně, použil se jako
oscilátor předmagnetizace, a koncový zesilovač (jako přípalech při
nahrávání) pracoval v A třídě....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Tuesday, February 28, 2012 11:42 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mala hadanka...

No vida.... Ačkoliv jsme spolužáci, tak v době B5 jsem k nim já vzhlížel
s úctou a marně si přál něco takového vlastnit. Tím méně jsem se v nich
tedy "hrabal".

Takže trefa, je to tak, jen tohle je od pana Grundiga (TK845).

Jeden by neřekl, jak se už tehdy šetřily náklady... Jenže s rozmyslem,
tahle věc funguje nějakých 35 let ;-)

---
Jirka