Elektronicky potenciometr

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 28 01:15:27 CET 2012

 28.2.2012, 1:04:19

Parkrat uz jsem to pouzil, ale jen jako klasicky 6b DAC.
Prirozene, ze R musi mit hodnoty 1-2-4-8-16-32. S bezne dostupnejma R
je tech 6b maximum, ale zase staci jen 2 hodnoty, napr. 15k a 120k a
zbytek se posklada serio paralelne. V tom zapojeni jak jsem to
nakreslil si nejsem upne jistej jestli by to fungovalo, popr. zda by
nemusely byt nejake jine hodnoty.
Dneska uz mi to moc nepali a konec koncu, je to vas projek, tak si to
zkuste spocitat, pan excel jiste rad pomuze.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz