mezi zidli a klavesnici

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 28 01:00:27 CET 2012

Jo, to te presne ten muj pristup k tomu C - zaklani syntaxi jsem pochopil (z
nejake casti), prirazeni a podminky taky, a to je tak vsechno, co jsem z
toho jazyka zatim potreboval... To, ze mi moje aplikace nechodi, to uz je
jina a celkem nepodstatne vec :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 28, 2012 12:53 AM
Subject: Re: mezi zidli a klavesnici

Na VS som mal ucitela (napamatam si, ci bol doc, prof, ci co), ktory nas
mal ucit fortran. On vravel, ze "programovat" v DBASE2 a 3 zvladol za
vikend (zaciatok '90). Ze mu staci vediet, ako sa v programovacom jazyku
zapisu premenne, podmienka a cykly. To je syntax. Ostatne je umenie
logiky a algoritmizacie.