Elektronicky potenciometr

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 28 00:36:51 CET 2012

 28.2.2012, 0:14:51

V principu treba nejak takto, ale je to jenom nastrel, konkretni
provedeni zalezi na detailnejsi specifikaci (a dabel uz vystrkuje rohy
:-) ). Takze to taky muze byt zapojene nejak jinak a treba se muze tahle
cesta ukazat jako nevhodna.
CMOS 4066 a pod jsou nejdostupnejsi, nejaka vazba tam bude vzdycky,
nejakej pF kapacity + Gohm odporu, ale to vetsinou nevadi.
Mezni podminkou je, aby rizene napeti neprekrocilo napeti napajeci v
zadnem smeru.
Velke to bude podle pouzder, nejake super-micro smd bude pro domaci
praci spise moc male nez moc velke. Daji se koupit i samostatne
spinace, treba TS5A1066 nebo 74LVC1G66

     ----+------+------+
         |      |      |
        .-.    .-.    .-.