mezi zidli a klavesnici

ok1ced na nagano.cz ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 27 15:49:52 CET 2012

Pravda je ze jsem matematiku jiz zapomel, jsem rad ze zvladam pocty.

Podle me zapis
x = 2y + 2
lze chapat jako prirazeni ne jako porovnani. Tady nic neporovnavam,
vysledkem neni hodnota platne/neplatne ale x je 2y + 2; y je (x-2)/2. A to
plati i pro < a > proste jene strane priradim mozny obor platnoti ale
neporovnavam jestli je vyraz platny.

Pokud napisi rovnici (soustavu rovnic) chybne, tak mi nekdy vyjde neplatny
vysledek. Pak se tam dava to preskrtunte =. Ale porad nic neporovnavam,
alespon v poctech ktere znam ja.

Porovnani ci obor platnosti (podminka) je v matice delano jinak, opisem.

pokud I je 56 pak K = 8, nebo jak to pisou.

No a potrebujete jednoznacne rozlisit mezi temito dvema stavy. Lze to
urcit z kontextu (BASIC), nebo syntaxi (C).

Z meho pohedu to ma paskal jednoznacneji, ale nelogicky (= neni porovnani
ale prirazeni)

C zase logicteji ale vice zamene.

Ze sveho pohledu nechapu co je vam na tom C nejasne.
No ale nemam patent na rozum, i kdyz se tak nekdy pretvaruji :-)

ced