Globální proměnné v C

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Únor 27 14:29:06 CET 2012

 Dobry den,

vytvorte si subor config.h
#ifndef CONFIG_H
#define CONFIG_H
#define In4051_pin                        RB0
#endif

V Main.c a v klavesnice.c inkludujete config.h.

To iste mozete urobit aj s klavesnice.h, kam umiestnite definiciu _SPIout_bity.

Richard Kaliciak