mezi zidli a klavesnici

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Únor 27 10:55:04 CET 2012

Studuju dalkove informatiku a tohle je tam porad dokola.

Priklady v C , v jinem predmetu v C++ a musime hledat syntakticke chyby a
chytaky pana profesora na papiru  . Navit kombinaci klasickeho C a C++ se
to sliva dohromady takze hodne lidi ty pisemnky vselijak falsuje... Parada.
Na jednu stranu jsem rad , ze se ucime i klasicke C , vektory , ukazatele
na druhou stranu takove pismenky jsou k nicemu , protoze jak tu bylo psano
vetsina lidi si to neni schopna zapamatovat.

Navic ja delam profesionalne v C# a ted hodne v LUA takze se mi to vsechno
misty mota dohromady :)

Zlaty ukecany paskal a delphi .

snehulak