mirne OT: Ucastnicka zasuvka pro TV

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Únor 26 22:10:14 CET 2012

Ahoj,

> Diky. Jo a jeste kdyz budu mit pripojky dve, tak jedna ma byt "pruchozi" a
> zni to povede do druhe "koncove", ze? A nebo, pokud ty dve zasuvky budou od
> sebe daleko a kabely z anten se budou sbihat nekde uprostred je lepsi dat
> slucovac + rozbocovac a dve koncove zasuvky nez to tahat do pruchozi a pak
> zase pul cesty zpet plus dalsich treba 15m do druhe koncove?

        U bezneho satelitu, pokud to neni reseni typu multicable, musi byt
vsechny zasuvky koncove. Co satelitni prijimac, to kabel ke konvertoru, popr.
multiprepinaci treba
http://www.omko.cz/prepinac-pro-2-satelitni-pozice-tv-a-2-uzivatele/
        U ciste televizniho prijmu se daji dat kilasicke rozbocovace + koncove
zasuvky, nebo pruchozi zasuvky + koncova (navic ty pruchozi se lisi podle
toho kolik jich je odbocovacim utlumem, jinak receno pokud by se dalo za
sebou nekolik zasuvek co "puli" prichozi signal do odboceni a na dalsi
zasuvku tak to na konci moc dobre vypadat nebude)
        U kombinovaneho reseni TV+SAT reseni urcuje to prisnejsi kriteriu a to
jeden sat. prijimac jeden kabel a tak tam ty pruchozi zasuvky neprichazi v
uvahu. Resp. jsou i pruchozi reseni zalozene na unicable ci jeho firemnich
implementacich napr.:
        Průchozí zásuvka RV 600-10 (provedení na omítku, kompletní). Tato
průchozí satelitní zásuvka s vazebním útlumem 10 dB je vhodná pro smyčkované
systémy typu TechniRouter a TechniSelect 12 s jedním koaxiálním kabelem.
Provedení je na omítku s rámečkem a krytkou.
        Ma to ale smysl pro vetsi systemy a omezuje to prijimace co se k tomu
daji pripojit na (pseudo)firemni reseni. Na dva az ctyri svody bych o tom ale
moc nepremyslel. (Proc rikam svody, tak se pouzivaji i dvoutunerova reseni
prijimacu, umoznujici na neco jineho se divat a neco jineho nahravat. Dva
tunery = dva privody ze strechy, nebo unicable reseni. To jen na upresneni.)
        Sam mam dvoutuneraka a jeden starsi jednotunerovy prijimac, tak zbylo
i na kamarada o patro vys, hodil si kabel a pripojil se do meho slona (Mam
velkou toroidni antenu, kterou misto nataceni mam ovesenou konvertory, co
pozice to konvertor). Je to ale spise o exotice, typu zpravodajstvi z
exotickych stanic, ci nejaky raritni sportovni prenos. Nicmene na bezny
prijem to chce mit minimalne prijem z pozic 19.2 + 23.5.

	Radek (benedikt\2hw.cz)