Obchody s elektrosoucastkami v Japonku

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Únor 25 11:21:33 CET 2012

> Jednou uz tu myslim neco podobneho bezelo, ale porad je to krasne
> pokoukani. Ze by letos dovolena v Japonsku?
> Jsem zvedav na reportaz pristi tyden z Ciny.
>
> http://dangerousprototypes.com/2012/02/23/how-to-video-visit-akihabara-electric-town/
>
> http://goo.gl/D9VvB

Zacina to tim ze je (nebo neni) z ceho delat prototypy a konci to tim, ze
vam nejaky zkorupmpovany hajzl vysvetluje, ze DPH se zvysi, protoze ze
vzorce  Domaci_produkt * Dane vyplyva ze bude but na penze nebo na uplatky
ale ne na oboje.

Ale z konkretnejsiho soudku - v Ostravskem GM jsem (umyslne) vykoupil
vsechny tranzistory BF199 az na jeden (nebylo problem koupit jich 5) a pak
jsem cekal kdyz uz tam ten jeden byl 3 mesice tak jsem napsal ironicky dopis
na marketing na gme.cz ze uz v ramci "continual quality improvement" (coz je
soucast ISO9000) uz dosahli kvalit TESLY za bolsevika v roce 1986 a ze jsem
zvedavy jak dlouho ten BF199 nechaji v Ostrave sam. Okamzite mi volal hyper
asertivni borec - ze je to mohe chyba nebot BF199 není dle jejich analyz od
roku 2006 v mode !!!

Zdravi Petr Kubac