RS485 v kabelove rozvodne

Pátek Únor 24 15:06:47 CET 2012

Predpokladam, ze i kdyz neni v klidu definovan stav linky, muze tento
stav definovat ten opakovac, ne? Pok uz je to IMHO jen o nacasovani
zpozdeni deaktivace vysilace, bud inteligentne nebo s rucne nastavenym
zpozdenim, nevidim v tom zasadni problem, casu na vyhodnoceni  situace
na lince je dost s bezny procesorem napr.