Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

JB asrock70 na seznam.cz
Pátek Únor 24 00:15:40 CET 2012

Dekuji za odkaz, docela me zajimalo co je v tom za hw, 1GHz ARM Cortex A8 s 512M DDR to je slusne zelezo na neco tak "komplikovaneho" jako je dvoustavovy spinac kotle :-)
PIR cidlo a ja cekal kdo vi jak sofistikovany detektor,v kazdem pripde  maji vyhodu v pidi cocce,

Kupodivu i ja jsem v ramci testovaci faze v podvecer objednal
http://www.ebay.com/itm/Mini-Infrared-PIR-Motion-Human-Sensor-Detector-Module-/180784182116?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a1793b364
uvidime jak se to osvedci.

J.