Dnesni PC - maly prikon a slusny vykon?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 23 21:35:34 CET 2012

 23.2.2012, 21:29:46

Samotny CPU, (resp. jeho napajeci obvody) ma podle testu 3-19W,
Zbytek jde na vrub ostatnich komponent. IMHO predevsim GK coz je
peknej otesanek:
http://extrahardware.cnews.cz/geforce-gtx-280-gt200-kompromisy-stranou?page=0,3
Predpokladam ze vy neco takoveho nepotrebujete, dostanete se tedy na
mnohem nizsi hodnoty.
Mimochodem "Zacate" ma TPD 18W, tedy stejne jako G530 v realu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz