Zajimava deska na domaci server

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 23 21:01:24 CET 2012

Ano ty 4GB to trochu kazi, ale kdyz to vezmete kolem a kolem - az
donedavna nam jel hlavni SQL na serveru take se 4GB RAMky a to na tom
bezel WIN server - na linuxu bez GUI jsou 4GB docela dost.

Co se tyka rozsiritelnosti - do te desky uz nemusite nic dalsiho strkat
- vsechno ma v sobe - maximalne RAID radic.

Mimochodem co jste tedy poridil? Predpokladam ze asi to Zacate? Na tom
me stve zase zbytecne nadupana grafika zvysujici spotrebu.

S pozdravem
Radek Vicek