Zajimava deska na domaci server

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Únor 23 20:47:47 CET 2012

Porad mi ale chybi deska coby nahrada ze jednocipy:
- Napajeni 12V max 0,5A
- Sitovka, 2x USB, 2x COM, dotykovy displej 4-5 palcu.
- Pasivni chlazeni
- Za rozumnou cenu
- 2GB RAM (W7), systemovy disk 8GB FLASH s HW ochranou proti prepisu.
- WDT
- A taky dostupny WIN - embeded (Nebo Linux, pokud budou rozumne vyvojove
nastroje)

Intel ma spoustu procesoru z rise snu s malym odberem. Takze HW je. SW pod
WIN neni problem napsat. Pod linuxem se situace taky lepsi.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 23, 2012 8:10 PM
Subject: OT: Zajimava deska na domaci server

Kdyz kolega nakousnul ty PCcka....

Dneska jsem brousil po webu firmy TK (nedavno jsem se tu na ni poptava)
a dival se jake male servery nabizi a dopatral se az na pouzite MB.

Jeden me vyslovene nadchnul - je to naprosto luxusni deska do domaciho
serveru:
http://www.supermicro.com/products/motherboard/ATOM/ICH9/X7SPE-HF-D525.cfm

ma to dokonce IPMI takze dokud je to na LANce a v napajeni tak neni
problem to na dalku shodit/nahodit/nainstalovat

Jen ta cena mi to kazi - ale kdyz vezmu ze jsou tam treba dve sitovky
2x Intel 82574L Gigabit Ethernet, ktere nejsou samy o sobe za hubicku
tak to vypada dost jinak.

--
S pozdravem
Radek Vicek