Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Únor 23 14:13:04 CET 2012

Pouzivam detektor Panlux:
http://www.bbelektro.cz/senzor-pohybu-radar-vestavny-vysokofrekvencni-360-st-sv3002/d-146742/.

Funguje to spolahlivo, falosna detekcia sa nedeje, ale z povahy
to obcas odhali pohyb v blizkej miestnosti, pripadne susedov
o 2 m vyssie/nizsie, aj pri najslabsej citlivosti.

Lubos