Neutrina asi vyresena

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 13:08:28 CET 2012

2012/2/23 Šerých Jakub <Serych na panska.cz>:
> Co se tyka presnosti soucasne GPSky, je jeste jedna moznost zpresneni. Koupit si noveho Garmina eTrex 10, 20 nebo 30, ktery umi mimo GPS i system Glonas a pouziva je soucasne.
> Mam ho cca mesic a je to uzasne, bezne to pracuje s chybou 3m

Takuto presnost dosahuju aj starsie navigatory s podporou WASS/EGNOS.
Napr. moj 5-rocny eTrex Venture Cx ked chyti a spracuje signal z EGNOS
druzice/druzic, udava presnost 2 - 3m. V Europe sa daju prijimat 3
EGNOS druzice, na tom mojom navigatore som videl max 2, asi viac
nepodporuje. Tu je celkom pekny clanok, pre WAAS/EGNOS Garminy udavaju
presnost +/-2m
http://www.kowoma.de/en/gps/waas_egnos.htm

miro