ADSL/ adsl2+

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 12:44:59 CET 2012

Volala mi pani z Orange a vysvetlila postup zriadenia. Je to trochu
zložitejšie ako som si predstavoval...,a bude aj zdĺhavejšie. Aby
zákazník neostal bez internetu počas prechodu ponúkajú za 1 EURO mobilný
internet so zariadením s predplateným 5GB dát .

Postup zriadenia:
- Pani vypíše zmluvu
- kuriér donesie zmluvu na podpis spolu s mobilným internetom
- Telecom prešetrí možnosť zriadenia ADSL
- pri kladnom výsledku šetrenia kuriek donesie inštalačný balíček
spolu s potvrdenou zmluvou
- Telecom zriadi ADSL2+
- Pani z orange pošle prihlasovacie udaje SMS-kou

celý postup v ideálnom prípade trvá cca 1 mesiac

a ešte k tomu zariadeniu adsl2+: ADSL router sa dá od nich prenajať na
ľubovolnú dobu, čiže aj na 1 mesiac na odskúšanie

robo