ADSL/ adsl2+

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Únor 23 12:40:05 CET 2012

Dne 23.2.2012 8:29, Pavel Kadečka napsal(a):
> Já bych si koupil nový modem/router rovnou, je jich všude plno, každej
> ho dostane za korunu od operátora a pak mu zbyde (protože si pořídí
> jiný, víceportový, s wifi nebo přejde k jinému než ADSL operátorovi).
> Na slovenském Aukru už asi od 15 EUR.
>
> P.K.

Pokud je ten původní router v default nebo podobném nastavení, tak je to
jakési "řešení".
Pokud půjde o složitejší konfiguraci s rozsáhlou sadou pravidel, kterou
nepůjde jednoduše exportovat a importovat, může to být problém. Při
přechodu z ADSL na ADSL2 u Telecomu jsem si užil dva dny legrace s
nastavováním nového routeru, protože ten původní si po přechodu na ADSL2
ani neťukl.
Pokud jde o podobný případ a původní router vyhovuje, zkusil bych se v
první řadě domluvit s techniky u providera. Pokud by domluva nebyla
možná, pokusil bych se koupit nový router tak, aby se nastavení dalo ze
starého routeru exportovat a na nový importovat.

JF