Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 12:19:37 CET 2012

Vyskakaly na me jen hotove vyrobky, v soucastkach jsem nasel

http://www.flajzar.cz/ostatni-7/radarove-cidlo-pohybu-hb410.htm
http://www.metronix.cz/hb410_cz.pdf

cenove to je trochu moc , preci jen displej sam stoji 40$, to uz je pomalu lepsi pribalit jeden nahradni , ale hlavne je to moc velke.
V kazdem pripade diky, je dobre vedet, ze se tu da neco takoveho koupit, na hrani to nemusi byt spatne.
J.