Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Únor 23 12:06:20 CET 2012

levne osvezovace vzduchu pouzivaji na detekci pohybu bud PIR cidlo, nebo
fotoodpor.
dokonce tady drive prosel odkaz na nekoho kdo je rozebral.

idealne tedy asi koupit vyzkouset, bude to urcite levnejsi nez to vymyslet
od zacatku

Pavel

----- Original Message -----
From: "JB" <asrock70 na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 23, 2012 11:59 AM
Subject: Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

Ze bychom prestaveli fabruku :-), ja prisel s napadem vyuzit info od PIR
cidel alarmu,ktere tam jsou a neproslo ani to , proste ta informace neni
dospupna v miste instalace.

Nejake svetelne cidlo nas take napadlo,ale nevim jak daleco to je
pouzitelne, znate to rok to ladite a stejne vyladite prd.
Kamera, pouzity proceror ma rozhrani na kameru, ale kamera se tam uz proste
nevejde a je to uz trochu overkill.
J.