Re: Detektor pritomnosti osoby pred zarizenim?

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 11:18:44 CET 2012

Presna nad timto jsem uvazoval ja, problem je prave ona cocka, vse se musi vejit pod celni panel z plexyskla.
Zajimalo by me jak to vyresili v tomto predrazenem kramu, nekde jsme cetl, ze pozna pohyb 1m pred sebou.

http://www.letemsvetemapplem.eu/2011/10/27/otec-ipodu-predstavil-unikatni-termostat/

J.