ADSL/ adsl2+

iko iko_iko na centrum.sk
Čtvrtek Únor 23 09:01:35 CET 2012

Ako prebieha taka vymena? Znamena to vypovedat u prveho a podpisat u
druheho?

Tiez som uvazoval zmenit, mam T-Com. Bojim sa ze ked dam vypoved u
T-Comu, tak mi uz nezostane drot. A je mozne, ze by mi to spravil T-Com
narocky, urcite ma cakatelov. Byvam v dedine, v lokalite, kde nie su
droty, uz ked som zriadoval, technik hovoril ze som mal stastie, ze este
robil jednu pripojku par domov dalej a dalsi ze uz maju smolu. Tak som
zostal zatial u T-Comu.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.