ADSL/ adsl2+

Čtvrtek Únor 23 08:29:08 CET 2012

2012/2/23 Robert Vida <vida.hu na gmail.com>:
> Dobry den
>
> Menim providera na internet zo SWAN na ORANGE, technologia
> ADSL.Rychlost downloadu 3MBit/s. Pani z Orange tvrdi ze musim mat
> zariadenie ADSL2+. Chcem sa spytat  znalych luidi ci bude fungovat
> stary ADSL router Microcom deskporte
> http://www.itel.sk/clanok.php?clanok_id=3045, ktorý adsl2+
> nepodporuje,   ak na strane ustredne bude aktivovana technologia
> ADSL2+?

No buďte rád, že paní z Orange vás upozornila, že potřebujete nový
modem. Osobní zkušenost ze zástupcem O2, ukecal zákazníka na přechod
ADSL od Volny k O2. Podle zástupce "není potřeba nic nastavovat,
poběží to samo". V den D neběželo nic, jednak proto, že to ještě
nezapojili u nic a druhak proto, že zákazník měl starý modem, který
nepodporoval nové ADSL. (Psal jsem tady o tom.) A je to kdesi na
vesnici, takže to ani nevyužije nějakou úžasnou rychlost ADSL2+.

Já bych si koupil nový modem/router rovnou, je jich všude plno, každej
ho dostane za korunu od operátora a pak mu zbyde (protože si pořídí
jiný, víceportový, s wifi nebo přejde k jinému než ADSL operátorovi).
Na slovenském Aukru už asi od 15 EUR.

P.K.