ADSL/ adsl2+

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Únor 23 07:59:52 CET 2012

Zdravim,
  muze a nemusi fungovart. Zalezi na nastaveni DSLAMu u operatora. Vetsina ma
moznost nastavit primarne ADSL2+ s fallbackem na ADSL. Nicmene, lze to take
zakazat a treba O2 v CR to zakazane ma, a to zvlastnim zpusobem - jakmile
jednou linka natrenuje 2+, zablokuje se tam a uz nedovoli navrat na obyc ADSL.
Slysel jsem ale i o pripadech, ze to bylo u noveho portu, ktery nikdy v ADSL
nejel, nastaveno rovnou na 2+ bez fallbacku. Takze kdo vi... Chtelo by to
konkretni dotaz na patricneho operatora, ale asi ne na jeho infolinku, ale
spise vyzpovidat nekoho, kdo to opravdu dela...
  S pozdravem Pavel