kde koupit pajitelne mikrokulicky

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Čtvrtek Únor 23 07:50:43 CET 2012

Zdravim,
jine technologie mozna ano, ale ta keramika asi ne, potrebuji, aby
nosny material dokazal alespon trochu pruzit, ta keramika samotna je
krehka...
             Tomas

Dobry vecer,

mozno trochu neskoro, ale nechcete sa pozriet aj po inych
technologiach ako je FR4? Skuste si pozriet nieco na baze keramiky,
kde sa daju realizovat rozne aj mikromechanicke systemy, ktore sa
nedaju vobec urobit s klasickou FR4. Berte to skor ako tip na
zamyslenie.

A.