Dlouhe rozsveceni zarivek

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Únor 22 15:32:18 CET 2012

Zdravím,
  domnívám se, že přepólovávání na konečné prodlouží život zářivky částečně,
neboť zmíněné rozprašování se přeci jen bude odehrávat "střídavě" (v periodě
hodin :-) ) u obou elektrod, tedy zabere delší dobu, než se elektrody
rozprášením znehodnotí natolik, že nebudou emise schopny. Očekával bych tedy
přibližně dvojnásobnou životnost než v případě bez přepólovávání, ovšem
samozřejmě i ta bude jen zlomkem životnosti dosahované při střídavém napájení.
  Zdraví Pavel