Re: Google Doodle (Google logo)

JB asrock70 na seznam.cz
Středa Únor 22 13:22:05 CET 2012

Prosim aby to cteni pritomni a paní inzenyrova Novakova (manzelka ing. Novaka)  nebrali osobne,
ale vsimete si, cim horsi kvalita skolstvi tim vice titulu udeluje a tim vetsi formalni pozdavky na vzdelani jsou statem pozadovany.

Abych nebyl OT v tomto OT. Autor one maluvky na googlu asi nebude diplomovaný umelec (ano i tento titul nase skolstvi po roce 1994 udelovalo), ale nejspise vi jak vypada sinusovka i kdyz nemusi vedet co to onen sinus je, ale jako grafik nebude az tak neschopny, ono nejde o to namalovat sinus, ale pretvorit nazev google do neceho co bude evokovat sinus a to se jak vidno porarilo.

J.