x86 nebo ARM board pro domácí automatizaci

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Únor 22 02:04:27 CET 2012

Zdravim,

je otazne, ake su ocakavania, a predovsetkym poziadavky na konektivitu
a periferie.

BeagleBoard XM mozem odporucit, napr. s distribuciou Angstrom, alebo
si este pockat zopar tyzdnov na dostupnost Raspberry Pi za drobne.

ARM s Linuxom na SD karte ma zvoje prednosti, obzvlast ked je potreba
dokompilovat este zopar dalsich aplikacii, a miesta na flash nebyva
vela. V tomto svetle je mozne pouzivat dokonca aj routery na bazi
distribucie WRT54  (MIPS a ine), ale hodi sa mat aspon USB host
navyse pre pridavne aplikacie. Nevyhodou je slabsia podpora pre
ne-mainstreamove CPU.

Lubos