Dlouhe rozsveceni zarivek

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Únor 21 15:19:28 CET 2012

 Dobry den,

1. automaticky sa prepalia zhaviace vlakna v neonke a obvod sa prerusi.
2. zapracuje tepelna poistka F1
3. na C1 a C2 s ustali taky stav, ze napätia na C1 tesne pred koncom polperiody zopne Th2, C2 sa stihne trochu nabit a Th1 bude zas na nejaky cas blokovat Th2.
4. ukonci to trpaslik, byvajuci v starteri

Richard Kaliciak