Re: Pretaveni BGA NVidia v notebooku HP?

JB asrock70 na seznam.cz
Úterý Únor 21 11:19:26 CET 2012

Ja ten predehrev mam, ale mate pravdu, ze co do jednoduchosti nenajdu nic jednodusiho nez to flaknout do eletricke horkovzdusne trouby.

Docela me prekvapuje, ze 6min na 220C neupeklo konektry a vlastne se i divym, ze z toho neco neupadalo o faktu ze se uspeste pretavil onen BGA a to bez pridani fluxu respektive ze se jiny nedokur... ani nehovorim.
Tak vam nevim, dalsi dilemno, trouba mi prijde jednoducha, ale harcore.

J.