MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 20 14:50:37 CET 2012

Cena vs. možnosti jsou opravdu pozoruhodné, VBat tam vidím :-). Jen jsem
zatím nějak nepobral tohle:
"Ti kteří si zvolí TrueSTUDIO, tak jsou limitováni na ladění svých
programů přes ST-Link a kdyby chtěli přejít na jiný hw prostředek
(U-Link, J-Link, Wiggler, atd.) tak musí zakoupit Professional verzi,
nebo to nějak hacknout, což jsem zatím nezkoušel (pozn. protože verze
professional má počet možných hw připojení mnohem vyšší, tak to asi
nebude až tak moc složité)."
S pozdravem,
Miloš Dašek