MCU + RTC + Bootloader pro Self ICP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Únor 20 13:45:48 CET 2012

Tak to je problém. Předpokládám, že u PICů konkrétně třeba
PIC24FJ128GP306 se stačí postarat o Pin pro zálohování RTC a hodiny by
měly běžet téměř za všech okolností. U Atmelu je třeba držet celý MCU
trvale pod proudem, pro funkčnost RTC?
S pozdravem,
Miloš Dašek

Dne 20.2.2012 13:34, Petr Tomasek napsal(a):

> V tom pripade se obavam, ze napr. bezna AVR-ka _nemaji_ skutecny
> HW RTC (tj. s oddelenym napajenim a schopny prezit reset).
>
> To, co je v popisu oznaceno jako RTC je IMHO jen oddeleny timer,
> ktery je mozne "hnat" pomoci externiho 32kiHz krystalu.
>
> P.T.

>>> usnadňuje
>>> práci. A nezáleží na tom zda je integrované v MCU nebo je to externí