Re: OT: pripomenuti - nafta do generatoru

JB asrock70 na seznam.cz
Neděle Únor 19 13:55:08 CET 2012

Bylo by to pekne, ale popravde tomu moc neverim, pokud do volneho obehu uvedu naftu bez opsahu MERO dopoustim se závazneho správního a celniho deliktu. V podtate tim porusii tri zakony, celnici by kvuli tomuy vyskocili z kuze a pokuty za tyto delikty jdou do desitek milionu. Z pohledu prava neni rozdil mezi naftou s nezaplacenou spotrebni dani a naftou bez MERO, bohuzel.
Jak jsem jiz uvedl jakasi vyjimka je na arktickou naftu a jeji prodej podleha specialnimu celnimu dohledu , coz je jeden z duvodu proc se defakto neprodava, krome ceny a je nahrazovana F s pridanymi aditivy.

J.