PIC 12C509A vs 12F509

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Únor 19 00:56:37 CET 2012

Zdravim,

kolegovi se podarilo misto 12F509 koupit 12C509A. Ze je to OTP jsem tusil,
ze potrebujou HVP jsem se dozvedel, dneska jsem do nich Prestem vypalil hex,
puvodne zrejme urceny pro 12F - ale vypada to, ze se aplikace nechova zcela
podle predpokladu.

Jedna se o modelarsky blikac a spinac svetel Blik11 (Prakticka elektronika
AR 02/2011, str. 22-23), stavel si to sam podle popisu v tom Amaru - ale tam
maj prave ve schematu 12F a na rozpisce 12C. Koukal jsem autorovi na web,
tam na tuhle chybu upozornuje, ale s tim, ze se nic nedeje, jenom ze uz
nepujde preprogramovat.

Vzhledem k tomu, ze nam ani jeden ze tri naprogramovanych blikacu nedela co
ma (do dilny k merici technice jsem se ale jeste nedostal), tak by mne
zajimalo, kde je ten zakopanej pes.

Srovnavam datasheety a moudrej z toho uplne nejsem, nejake drobne odlosnosti
tam jsou, ale ty datasheety jsou napsany snad schvalne tak, aby se
vlastnosti nedaly primo porovnat...

Nemate nekdo nejaky zadrhel v hlave? Potreboval bych rozlkousknout odpoved
na otazku "pojede hex pro 12F vypaleny bez uprav i ve 12C?" Ja jsem nikdy s
zadnym OTP nedelal, tak netusim, jestli tam nejsou nejake skryte speky.

Diky za kazdou radu