Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 18 13:13:13 CET 2012

Jojo, je to skoro pravda. Ten thread jsem tady tehdy otevrel ja, a taky
jsem ho uzavrel podobne nadsenym zvolanim, viz. http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-October/404519.html

To "skoro" v prvni vete jsem napsal proto, ze Farnell ten obvod inzeruje,
ale dlouhodobe ho nema. Tak jsem se tam pred par mesici zaregistroval,
aby mi poslali mail az ho budou mit skladem. A mail nechodi a nechodi...
Trochu to pripomina uslovi: "Nikdo Vam nemuze dat tolik, kolik Vam
ja muzu slibit".

Realne dostupny je snad u Digikey, i kdyz za lehce vyssi cenu. Ale tam
je to pro kusove mnozstvi s likvidacnim postovnym.

PL

*********************************

From: "JB" <asrock70 na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 17, 2012 10:36 PM
Subject: Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Pred casem zde bezelo toto tema, nahodou jsmenarazil na obvod KSZ8051MNL
http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=2007+204256&Ntk=gensearch&Ntt=KSZ8051MNL&Ntx=mode+matchallpartial

zatim jsme to moc nestudoval, uprime jsme v soku, 20Kc u Farnella to je zadarmo, tedy ve srovnani s necim jako DP83848

Jirka