Mereni optickeho utlumu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Únor 17 11:08:23 CET 2012

 17.2.2012, 11:02:34

Halogenka produkuje spoustu IR ktere to muze dost ovlivnit, prirozene svetlo,
zvlaste v dnesnim provedeni "podmracene nebe" asi bude vhodnejsi, i
kdyz hure reprodukovatelne.
Fotodioda dava nejlepsi linearitu jako zdroj proudu do zkratu, napr.
do virtualni zeme s OZ.
Pripadne uplne bezhardwarova metoda, porovnatudaje z katalogu pro tu
vasi CFL a jinou stejneho typu a wataze v klasickem trubicovem
provedeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz