Odezva enc28j60 na ping

Ondřej Pužman puzman na gmail.com
Pátek Únor 17 10:49:14 CET 2012

Dobrý den,
pokud používáte Altera SPI Core, tak máte velkou režii procesoru na
obsluhu SPI (jak jste ostatně sám zjistil). Řešení je buď si
naprogramovat vlastní SPI core (verilog, VHDL) na míru dané aplikaci
nebo na SPI core od Altery napojit ještě DMA řadič (ale pokud máte SOPC
systém už v Qsys, tak toto podle mne nejde - v SOPC builderu možná ano).
Případně můžete alspoň snížit latenci interruptu použitím VIC (vectored
interupt controller) - pokud jej tedy už nepoužíváte.

S pozdravem,
Ondřej Pužman