lepidlo na ocel a liník

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 17 08:59:06 CET 2012

Nene, to s tim formalinem byl Lepox Rapid (baleni v blistru) - a
kupodivu tvrdnul rychle ale byl krehkej jak sklo - nemel jsem ho rad.
Tata jednou udelal strenku na kychynskej nuz z tvrde balzy a chtel to
nejak povrchove upravit tak to namatlal timhle Rapidem - smrdi to uz
dobre 20 let stale stejne. :-(

Lepox Metal byl balen v modre podlouhle krabicce - tusim tam byly tri
sklenicky (dve sklenicky s plnenou pryskyrici a jedna s tuzici slozkou).
Ten byl urcen na lepeni/tmeleni kovovych dilu s tim, ze je mozne jej
obrabet. Pouzival se na lepeni treba bloku motoru.

S tou "malinackou" 6.5ccm tak pokud si pamatuji dobre tak to nebyl
komplet pretrzeny karter, ale jen prorazeny od pretrzene ojnice - takze
diru zatmelili tim metalem. Netvrdim, ze metal bylo spatne lepidlo, ale
zase tak dobre nebylo - ja jsem jeden takovy motor mel take naladen (do
zavodni lode) a pri tomto vykonu uz je namahani takove, ze mely obcas
problem i ty 4ks sroubku M3 co drzely hlavu motoru. ;-)

Radek Vicek