dotykovy LCD pro nahradu LCD + mouse ?

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Únor 16 15:49:48 CET 2012

Zdravim,

koupil jsem ho kamosovi do restaurace pred mesicem . Je za ty prachy
perfektni , ale bohuzel bezime na windows 7, ktery ma primou podporu .
Kliknuti nebo poklepani jestli myslime to same je normalne tuk tuk a hotovo
:D
Pravy klik je dlouhe stisknuti. Jinak je tam ta virtualni klavesnice na
vyvolani nebo odhadovani z psaneho textu .

Lepsi se to ovlada nejakym stylusem nebo aspon tuzkou ...

PS.Nejvic se na nem vyradili kluci s tux paintem po dobu co jsem ho
testoval
PS.Kdyztak ho muzu vyzkouset kdybyste potreboval neco otestovat