servis manual miele cva 2650

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Únor 16 14:21:30 CET 2012

je mu to jedno, nastavuje se to v menu
mozna ty novejsi to poznaji, protoze kazda kapsle ma jinou barvu. tomu memu
se to musi rict

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 16, 2012 2:18 PM
Subject: Re: servis manual miele cva 2650

Uz to tu padlo - jak ten bazmek pozna co to je za kapsli - jestli ma
uvarit Staropramen, Svijany nebo Master? Nebo to je jeden postup na
vsechny kapsle stejnej?

Pokud neni tak tam musi byt nejaka detekce co kapsle obsahuje a pokud
tam je tak uz zrejme neni problem si osefovat ty spravne kody.

Radek Vicek