servis manual miele cva 2650

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Únor 16 14:01:19 CET 2012

No jo. Poté, co mě vždycky přejde prvotní nasrání z podobných
záležitostí jako "používejte pouze originální xyz...my už si to
ohlídáme", tak si řeknu: vždyť je to vlastně v pohodě, otevírá se nový
prostor pro aktivity "jak tu zhovadilou ochranu vyřadit".

I na tom se dá založit podnikání. Podotýkám, že se mi jedná o to, aby si
vlastník zařízení s ním mohl dělat to, co uzná za vhodné (a tedy nikoliv
něco, co se mu snaží diktovat výrobce). Nejde tedy o nejen zde už
mnohokrát omílané bezplatné "získávání" komerčního software,
audiovizuálních děl apod.

Pokud v tom někdo nevidí rozdíl, pak já ano, a to zcela zásadní.

---
Jirka