servis manual miele cva 2650

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Únor 16 13:39:42 CET 2012

Clenovia konferencie - kavickari sa nahlasia na navstevu na konkretny
datum a cas, aby si v ramci testov cistokrvnych a tych druhych kapsul
majitel neublizil predavkovanim kofeinom... Vylievat mok z testov by
bolo ( skoda | neekologicke | neekonomicke | ... )

;-)))

Ospravedlniujem sa.
Je uz skoro piatok a zacina mi preskakovat z projektu na ktorom prave
robim...

Dodo