servis manual miele cva 2650

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 16 13:17:57 CET 2012

 16.2.2012, 13:12:36

Hodit ze strane ? Takovy ekozlocin ? Za to bude 20 let natvrdo.
Jedine odevzdat do certifikovaneho ekodvora za "trni" poplatek.
Coz ostatne mame uz dneska.
Cert vem auto, bez toho v krajnim pripade nejak preziju.
Ale co az mi zubni mustek zacne davat elektrosoky, pokazde, kdyz se
pokusim kousat neoriginalni jidlo nebo pit nejakou neDobrou vodu ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz