OT: omezeni pristupu pri webhostingu

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 15 15:13:28 CET 2012

Nechapu.

mam jednu masinu a na ni linux, apache a na nem vytvoreny dve domeny A a
B - mam na server povolen pristup na port 80 z inetu

v domene A je skript ktery umi procuchat dostupne adresare - tedy
procucha vse na co ma pravo uzivatel pod kterym bezi apache - tedy i
prostor v domene B

pokud myslite spustit pro kazde chroot prostredi jednu instanci Apache
tak pak mi neni jasne jak se to zachova pokud prijde pozadavek na port
kde poslouchaji dva Apache

Radek Vicek